نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

حسن‌زاده: جایگاه کنونی فرش‌آرا حاکی از عملکرد خوبمان بوده است | نخستین شکست گیتی‌پسند را رقم می‌زنیم

  • کد خبر: ۲۰۹۳۹۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
حسن‌زاده: جایگاه کنونی فرش‌آرا حاکی از عملکرد خوبمان بوده است | نخستین شکست گیتی‌پسند را رقم می‌زنیم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در حال حاضر در رتبه پنجم جدول هستیم. برای قضاوت عملکرد یک تیم باید نتایج ما را از ابتدای فصل قضاوت کرده و صرفا به چند بازی اکتفا نکنید.

محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص وضعیت فرش‌آرای مشهد پیش از دیدار با گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال گفت: جایگاه فرش‌آرا رتبه پنجم جدول است. جایگاه تیم ما نشان می‌دهد که کیفیت و عملکرد فرش‌آرا از ابتدای فصل تاکنون چگونه بوده ا‌ست.

وی افزود: ارزیابی با نتیجه چند بازی منطقی نیست، آن هم بازی‌هایی که با تیم‌های دوم و سوم داشتیم. در دو بازی نیز که شکست خوردیم، دروازه‌بان تیم‌های حریف گلر منتخب هفته بوده است که این نشان از عملکرد خوب بازیکنان ما بوده، اما متاسفانه نتیجه‌ای که شایستگی‌اش را داشتیم کسب نکردیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد یادآور شد: عملکرد منطقی یک تیم را در طول فصل ارزیابی می‌کنند. اینکه در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار داریم و سایر تیم‌ها نیز در هفته‌های اخیر شکست داشته‌اند، به خوش‌شانسی فرش‌آرا ارتباطی ندارد، بلکه این موضوع نشان می‌دهد که لیگ سختی داریم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: همان‌طور که از ابتدای فصل گفته بودم، تلاش ما این است که رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم. با توجه به ظرفیت و بودجه‌ای که باشگاه داشته در حال حاضر در این رتبه قرار داریم.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند قهرمانی گیتی‌پسند را در این هفته به تعویق بیندازد یا خیر، افزود: گیتی‌پسند همیشه جزو مدعیان بوده و نتیجه‌گرفتن و موفقیت این تیم برای مدیرانش در اولویت قرار دارد و درهمین راستا بیشترین هزینه را در لیگ برتر داشته‌اند و هشت بازیکن ملی پوش در اختیار دارند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت مدیران گیتی‌پسند قهرمانی است، همیشه جزو مدعیان بوده و با جذب بازیکنان ملی‌پوش کار را برای مربیان تسهیل می‌کند که با این تیم نتیجه بگیرند.

حسن‌زاده اضافه کرد: در نیم‌فصل نخست و در دیدار رفت برابر گیتی‌پسند به اذعان تمام کارشناسان مستحق کسب حداقل یک امتیاز بودیم. قطعا با وجود تلاش تمام بازیکنان سعی داریم نخستین شکست گیتی‌پسند را به تنها تیم بدون شکست لیگ با حمایت تماشاگران خود تحمیل کنیم.

وی در خصوص شرایط بازیکنانش برای این دیدار تصریح کرد: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و تمام نفرات در اختیار تیم هستند و ان‌شاءالله با تمام قوا به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم تا نخستین شکست گیتی‌پسند را رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->